Onze industry professionals

You should follow us on Twitter

Michel Maas

Maas is de afgelopen 8 jaar werkzaam als art director en creative director in de casual games industry.  In die periode is hij voornamelijk werkzaam geweest voor het Amerikaanse GameHouse en de Nederlandse publisher Zylom. In zijn rol heeft hij tientallen artists begeleidt en honderden portfolio’s de revu zien passeren. Hij is initiatiefnemer van JAFDA. Michel zal je gedurende de masterclasses bijspijkeren op de 8 belangrijkste elementen. Check zijn profiel:  Michel Maas.

Edwin Rhemrev

Rhemrev is voornamelijk bekend door zijn werk voor Triumph Studio’s waar hij lead concept artist was voor Overlord I en II. Tegenwoordig werkt hij als Visual Development Artist. Daarnaast is hij tevens werkzaam voor ’Adventure World Warsaw ‘ (pretpark)

Edwin zal tijdens een gast seminar een masterclass geven over wat het nu inhoudt om Visual Development Artist te zijn. Check zijn profiel op: Edwin Rhemrev.

Wouter Tulp

Wouter begon zijn carriere als freelance illustrator in 2001, en heeft sindsdien vele verschillende kanten van het vakgebied verkend. Zo maakte hij karikaturen voor o.m. HPdeTijd, vele prentenboeken, en redactionele illustraties. Sinds enige jaren is Wouter vooral werkzaam als character designer en concept artist voor feature animatiefilms. Zo werkte hij als art director onlangs samen met Harald Siepermann. Wouter zal tijdens de gast seminar ingaan op het thema kleur. Check zijn profiel op: Wouter Tulp.

Romano Molenaar

Naast zijn werk voor Khaeon games is Molenaar vooral bekend om zijn werk als striptekenaar voor de stripreeks Storm. Als striptekenaar was Molenaar ook in de Verenigde Staten actief voor o.a. de uitgeverij Marvel Comics. Bij deze firma’s werkte hij voornamelijk als freelancer aan series als X-men Unilimited, Witchblade, Tomb Raider en niet in de laatste plaats Batman.

Romano zal tijdens een gast seminar een masterclass geven over character design. Check zijn profiel op:  Romano Molenaar.